Jako młoda struktura, Klaster buduje dopiero ofertę dla swoich członków. Obecnie tworzą ją:
Cyfrowe kanały informacji
Klaster zapewnia dostęp do swoich cyfrowych kanałów informacyjnych – zarówno publicznych, otwartych dla wszystkich użytkowników sieci (strona www, profil linkedin, newsletter) jak i zamkniętych, dostępnych wyłącznie dla członków Klastra (mailingi, w przyszłości zasoby online).
Informacja o istotnych wydarzeniach, inicjatywach i możliwościach
Kanały informacyjne Klastra – zarówno publiczne jak i zamknięte – służą dostarczaniu członkom aktualnych informacji o wydarzeniach, inicjatywach, ofertach i możliwościach (w tym możliwościach finansowania) dostępnych dla uczestników ekosystemu polskiej fotoniki i mikroelektroniki. W zależności od charakteru informacji przekazywane są one kanałami publicznymi lub zamkniętymi.
Spotkania i wydarzenia
Klaster umożliwia swoim członkom udział w spotkaniach i wydarzeniach, których jest organizatorem lub współorganizatorem. W przypadku wybranych wydarzeń (krajowych lub zagranicznych) organizowanych przez partnerów Klastra, umożliwia on członkom udział na zasadach preferencyjnych.
Promowanie oferty członków w kraju i zagranicą
Podczas wydarzeń w kraju i zagranicą (spotkań, targów, konferencji, prezentacji itp.) przedstawiciele Klastra promują ofertę członków – zarówno całego ekosystemu, jak i indywidualnych podmiotów. Bardziej zindywidualizowane wsparcie możliwe jest po uzgodnieniu z kierownictwem Klastra